Manufacture laughters
36841
Views





bist du deutscher

naooo jegueee

naaaàaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

sou a noiva do mandioca

hahagHshzhzhzh

zzzzzzzzzzzzzzzz

es horrible

ich lach mich schlapp

the teeth is so dirty

смешные коты

ich schrieb deutsch mir egal

Solomon funny lmao

wakakakakakekekkukukukukikikikikikokokokokoko

хахах Лол

poor horse getting crazy

hshahahahahahahaha<3<3<3;):)(;(:

how did you find my school picture I thought I got rid of all my school your pictures

aaaaa tanjat kite

my teacher lookes like that horse

sorrisone!!!!

Looks like Obama give him a makeover

brudh ur teeth man!

господи!

обезьяна :-) :-) :-) :-) =-O

See my teeth!

I feel this way a lot of the time over the crap I see on Facebook.

mein name ist yasin

И кого это она напоминает?

you are funny

i like ur teerh

good teeth

hah your face

wie wärs mit zähneputzen?

he's like DERP

im craxking up

lol yep lol thats funny

nice teeth

keep ya mouth n eyes close mecca please

Gvfxdg Ngf

OMG OMG OMG OMG

im cracking uo

just great

he needs to brush his teeth!!!

edhhuuu gsdffj

Hahah I'm cracking up

omg I'm freaking out omg

OH MY GOD!!!

he's a spaz

he is Happy

GIMME THAT APPLE OR I'LL DO IT AGAIN!

I am not a horse dentist so don't look at me

Im laughing at his eyes!!

Guess who this iz

buy a toothbrush and toothpaste dudr

that looks like my friend :D

thats laughing!!!!!!!!

The horse looks like sid off of ice age. Lol

hahs he is so gay

6fr2w*** your stupid

ugly in the face y

hay mere to l lag gaye

is that a horse

tath is good

floss me, baby

Drink urine

maybe that horse shouldn't smile

lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Hallo Schatz... wir haben dich lieb... viel Spass beim Reiten

where did u get that pic of me? jokes lol

nice teeth!!!!!!!!!

hihi a crazy horse !!! ... (:

dein freund

lol love horses <3

this is very lol

wir können essen