Manufacture laughters
19509
Views





маладесь

that horses breath stinks

lol so gay pleaze go to the toilette not in the car

Онет она хочет меня сожрать

horse it bout to get him aiiiii

kkkkkkk he looks frighten

haaaaaa. gaaaaaayyyy! !!:)

he face look so funny

When your ex finds where you live

lol dummmmm geyyyy

he must of been scared when it got in he might of even wet his pants hahaha lol :-D

Konka ataka

this is my kind of horse

pferd junge gey

OH GOD!!!!!A HORSE!!!!

ооооол

lllllllloooooooolllllllll

no entiendo nada

my couzin takes a trip to the zoo

horse attack

kkkkkkkkkkkkkkk gay

omg!!!! a horse!!!!!! fuuuuuuck!!!!!

Hahaha a day at the zoo

хахаха

ебатт

OMG Thats freaking funny

смешно. ха ха ха ха

lol heres your horse mary

Like my cuz matt

That horse wz like dude and I thought I wz ugly

нихира

Jack-ass horse. shame on the horse shun that horse for scaring that poor defenseless kid.

way too funny.

way too funny.

look at that guy

OMG THATS FREAKING FUNNY

alms spare me a piece of bread

that is a lot funny

ха лол

nilaja28@Gmail.ch

he must of have a hearyatack

rahhhhhhhhh!!!!!!

ich lach mir den arsch ab

I would not mind but I was in the car my ears stil hart lol xxxx

luv this pic .haha X

Is it me or does that horse look like its giten laid

shit help me hahahahahaha

so awesome lol lol lol

фуу он в штаны насрал

suprise sucka

ich lach mich weg

WHAT THE FUCKK

LLLLLLLLOOOOOOOOLLLLLLLLL:-) :-) :-) :-) :-)

KCKEOSPDKOSLCKKELELKDLLLDLDLPS OXPXKELWLDNS

warum schreit der so

ur on your own

oh my garsh

omg help me